Pcsx2 1.3 Güncellemesiyle İlgili


11.10.2014 Tarihli Facebook Gönderim
Pcsx2 1.3 sürümünü 5 Ekimde yayınlayacaktım fakat eklentiler Windows 8.1 de uyumsuzluk veriyor. Directx 11.2 sürümüne geçirdim eklentileri fakat kodlaması çok zor. Zaman ayıramıyorum. Biraz daha gecikebilir. Bugün sırf buna çalışıcam umarım bitirebilirim. Bütün sorunları çözdüm directx 11.2 güncellemesi şart fakat 8.1 de şimdi de bununla uğraşıyorum. Pcsx2 yükleyecek arkadaşların 8.1 kullanıyorsa tüm güncellemeleri yüklemeleri şart...

12.10.2014 Tarihli Facebook Gönderim
Pcsx2 Windows 8.1 64 Bit Directx 11.2 uyumsuzluğunu çözdüm. İlk başta eğer orjinal Windows kullanmıyorsanız bazı komutlar girip dll dosyası taraması yapmak zorundasınız. Bunun için program içine otomatik bat dosyası oluşturup göndereceğim. Maksat işlemlerin kolay olmasını sağlamak. Tek sorun bu kaldı. Çözüldüğünde paylaşıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajınızı buraya yazınız. (Argo ve kötü, aşağılayıcı yorumları göndermeyiniz.)